Week 5,6 & 7 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Bart Eijken - WaarBenJij.nu Week 5,6 & 7 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Bart Eijken - WaarBenJij.nu

Week 5,6 & 7

Blijf op de hoogte en volg Bart

05 Januari 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Laatste verslag is alweer van 18 December dus het is weer tijd om wat over mijn stage en tijd hier te vertellen. Ondertussen heb ik hier een groot aantal mensen ontmoet waardoor ik hier een volle planning heb, helemaal goud. Verder was mijn stage rond kerst en oud en nieuw niet heel druk. Veel collega's waren on leave en dus was het erg rustig op werk. Dit betekende dat ik veel op mezelf aangewezen was en ik veel zelfstandig moest werken. Dit is me zeer goed afgegaan en de werkzaamheden gingen allemaal goed. Op dit moment is het erg druk op de afdeling vanwege month en year end. Alle bank statements moeten kloppen en gecorrigeerd worden, dit is mijn taak. Het is erg leuk om te doen alleen als er veel fouten inzitten is het een hoop werk. Verder heb ik het project voor het madrid team ,waar ik in het vorige verslag over verteld heb, afgerond. Was een leuk en leerzaam project doordat ik in de praktijk met excel heb kunnen werken en hierdoor veel handigheden heb kunnen leren. Daarnaast krijg ik steeds meer inzicht hoe het bedrijf in elkaar zit en hoe verschillende afdelingen invloed op elkaar kunnen hebben, wat erg interessant is. Nu we alweer in het nieuwe jaar zitten word voor mij maar weer eens bevestigd dat de tijd voorbij vliegt als je het naar je zin heb. Ik probeer hier nu op dit moment zoveel mogelijk te genieten en zoveel mogelijk dingen te doen.

Kerst en Oud en Nieuw zonder familie in de zomer vieren is best raar. Gelukkig hebben we hier een grote idiote groep, dus we hebben weer genoeg beleefd tijdens de feestdagen. Met kerst zijn we wezen braaien, op het strand gelegen en wezen stappen. Met oud en Nieuw naar een festival op t strand geweest, insane! Verder heb ik voor de komende weekenden een hoop activiteiten gepland: Dit weekend bungeejumpen van de hoogste bungeebridge ter wereld, volgend weekend naar robbeneiland (waar Nelson Mandela heeft vastgezeten) en het weekend erna Skydiven. Kortom, genoeg om naar uit te kijken.
Verder wil ik jullie een goed, gezond en leerzaam 2016 wensen. Dat jullie allemaal maar je P mogen halen en je stage succesvol af mogen ronden. Ja dag hooorrrr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2016

Week 8 & 9

05 Januari 2016

Week 5,6 & 7

18 December 2015

1e maand

27 November 2015

2e stageweek

22 November 2015

Eerste 2 weken in Kaapstad
Bart

Actief sinds 22 Nov. 2015
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 2150

Voorgaande reizen:

19 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

22 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: