2e stageweek - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Bart Eijken - WaarBenJij.nu 2e stageweek - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Bart Eijken - WaarBenJij.nu

2e stageweek

Blijf op de hoogte en volg Bart

27 November 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Daar zijn we weer! Alweer een week en vele ervaringen verder. De tweede stageweek was mijn manager 3 dagen weg waardoor ik grotendeels mezelf moest redden, wat een hele uitdaging was. Ik was deze week wat meer op mezelf gewezen en aangezien ik m'n taken nog niet volledig zelfstandig kan uitvoeren was dit best lastig. Uiteindelijk werd ik gelukkig wel goed begeleid door m'n andere collega's waardoor ik grotendeels wel m'n taken kon uitvoeren. Als mijn collega's geen taken voor me hadden ging ik maar aan mijn stageverslag werken.

Mijn taken waren deze week vooral het betalingssysteem bijhouden. Ik moest de betalingen verwerken in het boekhoudsysteem zodat deze gelijk zijn met de werkelijke betalingen. Na de inboekingen moet het boekhoudsysteem vergelijken worden met de werkelijke betalingen of alles klopt.
Daarnaast heb ik me ook beziggehouden met het controleren van refunds aan klanten. Het is belangrijk voor Groupon dat de klanten het juiste bedrag ontvangen en dat dit bedrag ook daadwerkelijk naar de juiste klanten wordt overgemaakt.

Verder ben ik 's avonds altijd wel op pad. Op maandag en donderdag een potje voetballen, woensdagavond poolen, donderdagavond beerpongtoernooi, dinsdag hiken op lions head. Kortom, er is hier altijd wel wat te doen.

Jullie horen volgende week weer van mij!

• 09 December 2015 - 11:32

Bart F: